Valoarea unui blog stă în zâmbetele celui care citeşte

….în poveştile altora, scrisă cu un font mic şi cu greu observată sau “another brick in the wall”, cum frumos zice Pink Floyd.

Am ales să am propria poveste, frumos plămădită şi cu hăinuţe noi de sărbătoare.Căci  asta vreau: să fie o sărbătoare continuă în povestea mea şi fără să mă agăţ de pretexte solide.Astăzi m-am gândit să numesc sărbătoarea Ninsorii, care mă încânta, mă face să mă transpun în copilul de altădată, mă face să văd albul sufletelor, ţurţurii cruzimii. Cruzime care nu se mai poate dezlănţui pentru că e capturată de mama gheaţă şi să mă dezmierd cu fulgii mari care se sparg în “cioburi” mii şi mii pe faţa mea.

Am ales să îmi construiesc viitorul ca într-un desen la care mă gândesc cum îi dau viaţa, ce personaje invit pe planşa mea, ce hăinuţe le fac, cum le împletesc drumurile şi mai ales cum îi învăţ să fie OAMENI.

Am ales să accept lucrurile care nu se pot schimba şi să renunţ înainte de a-mi face rău …

Am ales să am curaj să schimb lucrurile care se pot schimba…

Am ales să fac curat in cotloane vechi uitate: să imi sun un văr sau cu un unchi cu care nu am mai vorbit de aproape 15 ani, cărora să le spun cald doar “îmi era dor să văd ce mai faceţi”

Am ales să zic “nu” atunci când proporţia sentimentelor negative  conduce detaşat  proporţia celor pozitive pe care mi-o creează o activitate.

Am ales să mă uit în ochii oamenilor ca să ajung la sufletele lor.

Am ales să ascult oamenii când îmi spun ce îşi doresc şi să încetez să le dăruiesc ce cred eu că îşi doresc.

Am ales să cred ca Visele ţi-le poţi clădi singur, cu  provocări, lupte şi iubiri, chiar dacă intri în viaţă şchiopătând .

Am ales să mulţumesc pentru ceea ce sunt ….…

Voi ce aţi ales?

Leave a Reply

Tag Cloud

