Valoarea unui blog stă în zâmbetele celui care citeşte

Pentru că obiectivul acestui blog era să prezinte ce mai plămădesc eu în materie de bijuterii şi nu doar, am considerat că e timpul să nu mă mai abat de la el şi să uplodez munca mea din ultima perioadă.

Enjoy it!

Daca vreun model sau produs v-a inspirat sau v-a generat idei pentru un alt model, contactaţi-mă la adresa ioana_oncioiu@yahoo.com şi voi incerca să fac ceva şi pe placul dvs. Si pentru că se aproprie cu paşi repezi luna martie, sinonimă cu luna cadourilor pentru mame, iubite, surori, prietene, colege sau perioada în care noi femeile ne vom face singure cadouri, acest blog poate constitui un punct de reper .

P.S.Voi fi prezentă şi la târgul din data de 6 martie de la ceainăria Serendipity , unde voi avea mai multe produse.

Comments on: "Cum m-am mai jucat cu formele si culorile in ultima perioada" (3)

  1. Imi place la nebunie bratara cu trandafir rosu!!! Vreau si eu!!! Dar sa fie trandafirul albastru…dc se poate!! 😀
    Multam :-*

  2. Da, dear, se poate:).Pentru cand o vrei?

  3. De 8 martie! Un cadou de la mine pentru mine! 😀

Leave a Reply

Tag Cloud

