Valoarea unui blog stă în zâmbetele celui care citeşte

Prea mulţi oameni ”fac bine” în faţa altora pentru că aşteaptă ceva sau pentru că se tem să nu piarda ceva.
Prea puţini trăiesc în prezent.
Si prea mulţi trăiesc vieţile altora, încătuşându-se în propriile temeri.
Prea puţină iubire în cuvintele şi gesturilor oamenilor.
Prea puţini sunt ce spun că sunt.
Prea multă energie consumată pentru “prima impresie”.
Prea puţină încredere.
Prea multe plângeri.
Prea multe minciuni.

Ar fi atât de simplu dacă: am face ce ne place, am îndrăzni să traim din plin, am fi cine suntem cu adevărat, am renunţa la autocampătimire, am alege cum să trăim, am zâmbi, am medita, am iubi, am avea încredere, ne-am lăsa surprinşi de viaţa, am îmbrăţişa, am privi în ochi, ne-am arăta compasiunea, am fi generoşi, am spune adevărul alegăndu-ne cu grijă cuvintele ca să nu rănim!

Iar între timp ne-am spune ” Am viaţa pe care mi-o doresc!” Şi, bineînţeles, gândul să coincidă cu simţământul:)

Voi ce credeţi?

Sursa de inspiraţie: Nicoleta Sfârlefus.

Leave a Reply

Tag Cloud

