Valoarea unui blog stă în zâmbetele celui care citeşte

Datorită unor momente care au cerut o schimbare, o schimbare care a venit din mine şi care era acolo doar aştepta să o eliberez, am devenit mult mai recunoscătoare pentru tot ceea ce sunt şi ceea ce am.
Sunt recunoscătoare că sunt mult mai prezentă în viaţa mea, astfel observ lucruri şi primesc daruri zi de zi, peste care altădată treceam indiferentă.
Sunt recunoscătoare că am înţeles că tot ce am în viaţa mea am atras şi am creat, fără să fie altcineva “vinovat”.
Sunt recunoscătoare pentru că găsesc mult mai multe motive să fiu fericită zi de zi.
Sunt recunoscătoare că nu mă mai grabesc, întelegând că ACUM sunt exact în momentul şi locul potrivit .
Sunt recunoscătoare că am înţeles că dragostea nu înseamnă  control sau/şi certitudine.
Sunt recunoscătoare pentru că am început să gândesc şi să vorbesc pozitiv.
Sunt recunoscătoare pentru oamenii minunaţi pe care i-am întâlnit în ultima perioadă.
Sunt recunoscătoare pentru fiecare părticică din familia mea, pe care am ajuns să o accept şi să o iubesc aşa cum este.
Sunt recunoscătoare pentru fiecare prieten ce sălăsluieşte în viaţa mea.
Sunt recunoscătoare că am energie şi curaj să dau viaţa gândurilor frumoase .
Sunt recunoscătoare că Mă ascult, Mă descopăr altfel, Mă privesc şi Mă trăiesc mai intens….
Şi am învatat că nu trebuie să îi cer lui Dumnezeu nimic, ci doar să fiu recunoscătoare atât pentru lucrurile pe care le am cât şi pentru cele pe care nu le am….încă.
“Rugăciunea corectă nu este deci rugăciunea de cerere, ci rugăciunea de recunoştinţă. Când Îi mulţumeşti lui Dumnezeu înainte pentru ceea ce alegi să trăieşti în realitatea ta, în fapt recunoşti că aceasta există acolo … de fapt. Recunoştinţa este, astfel, cea mai puternică afirmaţie în faţa lui Dumnezeu; o confirmare că, încă dinainte să ceri, Eu ţi-am răspuns.”

Neale Donald Walsch-Conversatii cu Dumnezeu

Comments on: "Sunt recunoscătoare…." (4)

  1. Dorina said:

    felicitari Ioana!!!!eu sunt recunoscatoare ca te-am cunoscut, ca am impartasit clipe frumoase si emotii!!!
    Te cuprind si CRED IN TINE!!!CU IUBIRE SI RECUNOSTINTA ,Dorina 🙂

  2. Georgiana said:

    Sunt recunoscatoare ca te-am cunoscut.Atat de frumoasa in exterior si in interior.
    Te pup cu drag si ……….scrie,scrie ca ai ce…:))

Leave a Reply

Tag Cloud

