Valoarea unui blog stă în zâmbetele celui care citeşte

Ne dorim…

………să fim informaţi, multifuncţionali, să conducem maşini cât mai puternice, să avem telefoane din ce în ce mai performante, să fim în permanenţă conectaţi la reţea.
Ne petrecem din ce în ce mai mult timp la birou, în trafic sau la telefon. Ne dorim weekenduri ca să le umplem cu ore de somn.
Ne petrecem concediile preocupati să facem poze, cu profile avantajoase pentru noi (pe care să le punem pe Facebook), în loc să înregistrăm peisaje, oameni, arome cu aparatul propriu sufletului.
Ne reducem discuţiile din familie la subiecte banale despre hrană, mâncare, somn.
Suntem bulversaţi de opţiunile ofertelor de pe piaţă şi trăim cu îndoiala propriei alegeri.
Vreau să nu fie un lux:
Să îmi beau cafeaua dimineaţa.
Să mă bucur de jocurile cu prietenii mei.
Să povestesc cu mama la telefon fleacurile ce îmi creează existenta uneori.
Sa imi mentin povestile cu fetele.
Sa bat strazile in lung si lat si sa merg la piata.
Sa fiu frumoasa dimineata.
Nu vreau sa ma rezum doar la ce pot cumpara cu banii aia munciti de dimineata pana seara.
Nu vreau ore la birou prelungite, vreau lumina soarelui sa imi vegheze drumul spre casa.Luna nu e niciodata frumoasa vazuta prin fereastra de la birou.
Nu vreau sms-uri doar de ocazii aniversare si intalniri importante.
Nu vreau vacante lungi, ci vacante de neuitat incarcate cu amintiri, gandiri si simtiri.
Nu vreau petreceri fastuoase, ci momente memorabile cu oameni apropiati si calzi.
Am nevoie sa ma conectez continuu la simtire, sa ma bucur de fluturii ce zburda in stomac, sa ma emotioneze orice modificare de ritm cardiac, care vine sustinuta de un rezervor plin cu trairi frumoase.
VREAU timp sa traiesc intens si sa iubesc.

Voi ce vreti?

Leave a Reply

Tag Cloud

