Valoarea unui blog stă în zâmbetele celui care citeşte

Celui care merită totul

Ştiţi cum există în viaţa fiecăruia, un om căruia ai vrea să ii multumesti diferit şi neaşteptat de frumos?
Aşa mie mi se intamplă acum.
Cuvinte tot voi folosi, dar într-un mod în care nu s-ar fi aşteptat şi cu speranţa că faţa cu zâmbet voi fi activat.
Cu toate că mirarea nu va fi chiar aşa de mare, căci de fiecare dată aştepta ca scriitura să şopteasca ceva în care s-a putea regasi.
E omul care ştie când şi cum îmi port fericirea.
Care nu intreabă, dar acţionează.
Care nu promite, dar surprinde plăcut.
Care dansează atunci când însuşi mersul îi pare o povară.
Care zâmbeşte rar în ultima perioadă, dar luminează mult.
Care gândeşte mult, cu scopul de “a asezona” cât mai plăcut lucrurile.
Care dăruieşte chiar dacă nu primeşte.
Care mă aşteaptă când rămân în urmă şi care aş vrea să mă strige când o iau înainte
Acestui om ii spun acum că sufletu-i frumos de bun şi zâmbetu-i cel mai blând .
Şi nu am cuvinte de mulţumire, ci doar sunete într-o bogată armonie.
Cu dedicatie

Leave a Reply

Tag Cloud

