Valoarea unui blog stă în zâmbetele celui care citeşte

“Sâmbătă seara in jurul orei 10 mă întorceam spre casa, ieşisem de la metrou Tineretului şi mă îndreptam spre bulevardul cu acelaşi nume. Când un individ……”

Aşa a început declaraţia mea de la Poliţie, din noaptea de sâmbătă spre duminică, din acest weekend.

Şi da, e adevărat! Un tip a vrut să îmi smulgă geanta şi pentru că, în general, nu mă las prea uşor, am opus rezistenţă, iar în acelaşi timp am ţipat cât m-au ţinut plămânii. N-am cedat nici când individul m-a împins şi m-a muşcat, iar ţipetele mi-au fost auzite şi cineva mi-a sărit în ajutor.

Acest articol nu este scris ca să mă compătimesc şi să spun în ce ţară îngrozitoare trăiesc, ce vremuri nesigure sunt, ce politişti comunitari nepăsători, ci din contră să scot în evidenţă lucrurile bune.

Aşa îmi place să cred că nu văd decat roşul la semafor, ci şi verdele ce urmează să apară. Să nu aud cârcoteli de genul : ”Aaa, de asta ai luat amendă de pieton că ai trecut pe roşu !”Asta e o altă poveste pe care mi-o asum în totalitate 🙂

Dar sigur mă veti întreba ”ce e bun în toată povestea asta? “

Pentru că de foarte multe ori aud ”dacă te agresează cineva pe stradă, nu sare nimeni!” Aflati că nu e chiar aşa! Un băiat, de pe partea opusă incidentului, a alergat spre noi şi l-a luat la şuturi pe hoţ. Nu era, nici pe departe, cel mai solid om, dar era OM mai întâi de toate.

Pentru că salvarea a venit în aproximativ 5 minute de la momentul apelului.

Pentru că Politia a venit la scurt timp si nu doar o maşină, ci 3.

Pentru că şi-au luat rolul în serios şi chiar dacă hoţul nu reuşise să îmi fure geanta, ei nu au încetat să asculte descrierile noastre, ca apoi sa meargă în cautarea lui.

Pentru că în mai puţin de 2 ore l-au prins.

Pentru aceste lucruri bune a prins contur şi articolul acesta, deşi aş fi vrut să nu afle aşa propria-mi mamă, prea protectoare câteodată şi în acelaşi timp prea ancorată la realitate.

Cred că e nevoie să dăm şi exemple pozitive, de AŞA DA, de oameni care nu doar cârcotesc, ci încearcă să şi rezolve lucrurile.

Acest articol este inspirat din realitate şi motivat si de articolul Cristinei Bazavan  “M-am săturat”

Leave a Reply

Tag Cloud

