Valoarea unui blog stă în zâmbetele celui care citeşte

11


Casa cu nr.11, la altitudinea de 1111 m, un cal de 11 ani, toate par rupte dintr-o carte de numerologie, dar sunt rupte doar dintr-un colt de rai, intr-un sat din muntii Apuseni.

Un dac, pe numele sau Mugur mi-a spus ca 11 este numarul iubirii, iubirii complete si  reciproce .

Iubirea pentru natura, natura care te rasplateste la randul ei prin frumusete.

Iubirea pentru animale care te rasplatesc cu afectiune si gingasie.

Iubirea pentru resurse din ce in ce mai limitate, precum apa, lumina, curentul etc. Lucruri, asupra carora, in Bucuresti rar ne oprim atentia.

Iubirea  pentru oameni si aici nu ma refer la parinti si prieteni, ci la oamenii noi care ajung  in viata noastra prin anumite concursuri de imprejurari si cu care esti nevoit sa petreci o perioada de timp.

Multumesc pentru aceasta  minunata tabara de fotografie Foto Union, Dacia Plant, Sony si tuturor oamenilor frumosi pe care i-am  cunoscut aici.

LATER EDIT: Multumesc si pentru premiul pe care l-am primit  cu acest post: pentru cel mai bun text corelat cu fotografii.

Comments on: "11" (3)

  1. […] 17 oameni privesc prin vizor şi încearcă să fure liniştea unui loc care nu are nici o legătură cu Bucureştiul în care ei stau doar în faţa laptopului. De patru zile suntem în Dacia. Cu ajutorul Dacia Plant şi al Foto Union, folosind camere foto de la Sony. Ce am văzut, ce am mirosit, ce am auzit, ce am pipăit, ce am întrebat, ce am gîndit puteţi citi pe blogurile lor: Costin, Sana, Adenalgia, Oana, Dan, Dragoş, Adrian, Toma, Ruxandra, Victor, Ariel, Corina, Andrei, Andra, Narcisa, Ioana. […]

  2. […] Cele mai bune fotografii realizate la Scoala vor fi expuse intr-o expozitie, La Bucuresti, in noiembrie. Au mai scris despre: Costin, Sana, Adenalgia, Oana, Dan, Dragoş, Adrian, Toma, Ariel, Andrei, Andra, Narcisa, Ioana. […]

  3. […] propagarea până la altitudinea-minune de 1111m a minunatei piese de azi se face vinovat Cristi. Cum-necum, am ajuns să o fredonăm prin diverse […]

Leave a comment