Valoarea unui blog stă în zâmbetele celui care citeşte

Nu stiu altii cum sunt, dar eu  am trecut, mai ales in ultimul an, printr-o serie de transformari, transformari dorite, dar si mai putin dorite.

Uneori au fost transformarile dorite, binevenite in viata mea, ca un copil mult asteptat de ambii parinti, in care sufletul le era invers proportional cu faptura venita in viata lor.

Transformari neasteptate, dar la aflarea lor mare bucurie am avut. Le-am acomodat in viata mea, cum m-am priceput mai bine si recunostinta mi- a fost sora mea mai mica.

Iar cele venite ca tavalagul in viata mea, care au schimbat cursul lucrurilor, m-au zdruncinat din temelii, in urma carora doar caramizile bune au ramas.

Acestea din urma au fost cele mai importante, au fost acele momente in care am descoperit ca viata doar ma pregateste pentru ceea ce voi deveni, ma slefuieste, dincolo de intelegerea mea. I-as spune printr-un cuvant simplu “reinventare”.

Tu ce transformare ai avut in viata ta care te-a adus mai aproape de omul care trebuia sa devii?

Raspunde-mi printr-un comentariu la intrebarea asta si iti voi da o invitatie dubla  la evenimentul Transform by ABSOLUT.

poster-eveniment_A3_3-4

Transform Today este o campanie lansata de brandul ABSOLUT, ce reuneste 4 artisti internationali ce au incercat sa isi depaseasca limitele, sa isi asume riscuri, transformandu-se ei insisi si dezvoltand permanent disciplinele lor creative. Este vorba despre Woodkid, cel care va concerta la Bucuresti in cadrul evenimentului de pe 5 decembrie, Aaron Koblin, un artist american de arta digitala, cunoscut pentru show-urile vizuale pe care le realizeaza, Yiqing Yin, un designer de moda, de origine chineza, care a trecut de la sculptura la fashion, Rafael Grampá, un autor de romane grafice din Brazilia.

Toti acest 4 artisti participa in campania ABSOLUT, promovand ideea de transformare si reinventare pe care ei insisi au trait-o.

“Transform Today este mesajul pentru o generatie creativa, pentru care nimic nu este predeterminat si care este gata sa preia controlul asupra viitorului ei. Ziua de maine o cream chiar noi”, a declarat Jonas Tåhlin, VP Global Marketing ABSOLUT.

Daca va doriti sa ajungeti la acest eveniment, va rog sa lasati aici un comentariu si sa imi raspundeti la intrebarea

“Tu ce transformare ai avut in viata ta care te-a adus mai aproape de omul care trebuia sa devii?”

Anuntarea castigatorului o voi face miercuri, 4 decembrie ora 18:00.

Later edit! Multumesc pentru raspunsurile voastre sincere si inspirationale. Si pentru ca mi-au placut toate, am hotarat sa impart invitatia la 2 persoane. Si pentru ca, in continuare, nu m-am putut decide, am lasat in voia hazardului anuntarea castigatorului sau in voia programului random. org. Felicitari Loredana si Marius!

capture concurs

Comments on: "Castiga o invitatie la evenimentul – Transform today by ABSOLUT" (14)

  1. Am cunoscut o minunatie de femeie.

  2. Tu ce transformare ai avut in viata ta care te-a adus mai aproape de omul care trebuia sa devii?

    Cred ca transformarile nu se petrec dintr-odata, decat in urma unui eveniment cu adevarat important, care te zdruncina din temelii. Ceva care iti demonstreaza ca poti sa faci lucruri pe care nici nu te asteptai sa fii capabil sa le duci la capat. Cred ca transformarea intervine atunci cand ori ai reusit ceva remarcabil ori ai cazut in cel mai nesfarsit abis. Si apoi renasti.

    In urma cu doi ani, dupa o serie de evenimente: o despartire, un loc nou de munca, o noua provocare de a organiza un teambuilding am dat peste cel mai neasteptat citat: “God doesn’t give you the people you want, he gives you the people you need. To help you, to hurt you and to make you the person you were meant to be”.

    Daca pana la acel moment viata mea se aranjase in asa fel incat sa permita transformarea, cred ca acest citat a reprezentat punctul 0. Transformarea in cazul meu s-a produs prin schimbarea perspectivei asupra vietii. Chiar daca nu imi reuseste mereu, incerc sa practic RECUNOSTINTA. Si stiu ca suna foarte budist/zen dar e chiar frumos sa traiesti asa. E mai usor sa fii fericit cand esti recunoscator pentru ca vezi un rasarit frumos, pentru ca bei o cafea buna, pentru ca poti sa scrii rapid la tastatura: “Dumnezeu sta in detalii”

    • Sunt de acord cu tine, asa cum ziceam, recunostinta e sora mea mai mica. Donald Walsch spunea ca “Rugaciunea corecta nu este rugaciunea de cerere, ci rugaciunea de recunostinta”.Asadar, inainte de toate sa fim recunoscatori. Mult succes!

  3. Am invatat sa am rabdare… cu mine si cu ceilalti. Am invatat sa nu ma mai grabesc, sa nu mai fortez lucrurile si am inceput sa ascult mai mult.

  4. Laura Veres said:

    Mi-am facut curaj si am atins din nou clapele pianului.

  5. “Tu ce transformare ai avut in viata ta care te-a adus mai aproape de omul care trebuia sa devii?”

    Acum ceva timp, in cadrul unor training-uri, am urmarit inregistrarea de la Ted Talks cu Ernesto Sirolli – “Want to help someone? Shut up and listen!”. Ce am inteles eu de acolo: nu trebuie sa ii oferi ajutorul tau unei persoane in mod fortat, pe principiul “Nu cred ca e bine ce faci, lasa-ma sa-ti arat cum se face altfel!”. Trebuie sa observi, sa asculti, sa te abtii de la critici, sa surprinzi esenta din ceea ce afli si abia apoi sa te gandesti la moduri in care poti ajuta.

    Eu am dus conceptul lui Sirolli un pic mai departe, aplicandu-l pe mine insumi. M-am ajutat. Am tacut din gura si m-am ascultat. Am inteles, intr-un final, ca nu exista o anumita forma, ca la briose, in care omuletii trebuie sa stea, sa reziste o perioada la temperatura din vreun cuptor profesional pentru a ajunge la forma perfecta intr-o cariera. Nu esti obligat sa stai pe loc, ca o bucata de lemn, lasandu-i pe altii sa te ciopleasca dupa bunul plac, pentru a te convinge dupa aceea ca “iti sta mai bine asa”. Am inteles ca tu trebuie sa te cunosti cel mai bine, iar daca nu te asculti la timp si continui sa iti impui idei preconcepute despre “cum e bine”, iti vei face rau. Nu exista “binele universal”. Exista “binele meu”, “binele tau”, “binele lui”. Poate suna egoist, dar intr-un final mi-am dat seama ca pentru a atinge fericirea, satisfactia, nu trebuie sa urmez un ghid, ci sa imi creez un ghid.

    Am tacut si m-am ascultat. Am renuntat la persoane din jurul meu care imi rapeau energia si imi descurajau idealurile. Am renuntat la un loc de munca invelit in “valori, proceduri, oportunitati de dezvoltare”, care nu mi se potrivea deloc si care ma transforma in ceea ce nu doream sa fiu. Am ales un drum mai greu, unde singurul lucru care ma ghideaza nu e vreun regulament de ordine interioara, ci o oglinda de la sosire care sper sa imi reflecte zambetul si multumirea. Multi mi-au spus: “Cum sa faci asta? Eu nu as fi facut asa ceva.” Eu le-am raspuns “Shut up and listen… to yourself!”.

    • Felicitari !Si eu ma regasesc printre cei care au ales drumul altfel, care nu e intotdeauna cel mai usor, dar ma reprezinta mai mult. Sa auzim de bine!

  6. Louie Zookey said:

    Cu un an in urma am trimis o cerere / o mare dorinta in Univers, cineva / ceva a preluat-o, iar eu am primit ceea ce am cerut + bonusuri. 🙂 Totul fain frumos, doar ca bonusurile nu sunt neaparat pozitive, dar sunt super amuzante, de atunci adorm / ma trezesc cu zambetul pe buze, toata viata mea are un curs acum. Orice fac, fac cu placere, cu interes si cu tupeu constructiv. Pot sa zic ca aceasta transformare este legata de faptul ca am cunoscut persoana potrivita, sau am creat-o cu mintea mea, am proiectat-o in Univers si apoi am imbratisat-o. 🙂 Aflati ce vreti, proiectati dorinte frumoase, identificati oportunitatea, cresteti, apoi oferiti ajutor. Poate, abia dupa ajutorul oferit in stadiul acesta o sa gasiti ceva implinire sufleteasca… Mai intai clarificati-va situatia personala! Si niciodata nu va opriti! 🙂

  7. Carmen Ghia said:

    De cand am ales sa fiu mai sincera cu mine insami o multime de usi mi s-au deschis cu mare usurinta:
    -am decis ca vreau sa invat sa cant la saxofon si mi-am cumparat unul;
    -am schimbat job-ul si sunt intr-o echipa care ma motiveaza zilnic sa fiu mai creativa, mai curajoasa cu ideile mele;
    -am descoperit oameni faini si simt ca zi de zi invat de la ei o multime de lucruri;

Leave a Reply

Tag Cloud

